Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A sárga szoba titka

Dolgok, amiket jobb (nem) elfelejteni. Life has just begun.

asszociatív origo

HTML

2009.01.07. 14:01 | babykiss | 1 komment

Ágyban fekve filmeztünk. Szeretek hozzábújni, imádom az illatát, mindig felizgat a bőre, a tapintása. Szeretem simogatni, csak cirógatni a testét, a mellkasát, a karját, a nyakát. Szerettem volna csókokkal elhalmozni, végigfuttatni a nyelvem hegyét az egész testén, de most nem tehettem, egy hete tabu a szám... Ahogy átfogta a nyakamat, teljesen elolvadtam. Behunytam a szemem és hagytam, hogy vadul csókolja a torkomat, a vállamat, megmarkolja a melleimet és az egész testemet egy pillanat alatt felhúzza és az őrület határáig kergesse. A csípőm tájékán éreztem a merev farkát. Belekapaszkodott a fenekembe, miközben folyamatosan csókolta a nyakamat, a melleimet. A kemény, határozott kezei alig bírták ki, hogy ne tépjenek szét. Amikor a bugyimhoz ért és azon keresztül kezdte izgatni a csiklómat, hátrahanyatlott a fejem és tudtam, hogy végem van. Két ujjával körkörösen masszírozott, vadul. Széttártam a lábaimat és élveztem azt, amit csinál. Nem bírtam tovább magammal. Felé fordultam, és a nyakához bújtam, érezni akartam a csupasz mellkasát az enyémen. - Gyere ki velem zuhanyozni - kértem. - Bloody days? - Hát ha tudsz jobbat... - mindketten elnevettük magunkat. Eddig sosem szexeltünk a menstruációm idején, ilyenkor remekül eljátszunk a számmal. Most sem szólt semmit. Én nem akartam erőltetni a dolgot, bár a testem már forrt.

Felállt és fél térddel az ágyra ereszkedett. A farka az arcom előtt ágaskodott, és én majd' meghaltam, amiért nem érhetett az ajkaimhoz, a nyelvemhez! Arcommal végigsimítottam, nyakamhoz öleltem, érztem az illatát... Finoman, de határozottam markoltam meg. Éreztem, hogy a robbanás kerülgeti. A farka forró volt, és a kőkeményre merevedett barlangos testeket bársonyként vette körül a finom bőre. Szerettem volna a számba venni és a szoros ajkaim között tövig nyelni, le a torkomig, a nyelvemmel körbefonva le-föl szeretkezni A Pénisszel. Teljesen becsavarodok a gondolatától is, imádom a farkát a számban, imádom érezni azon keresztül a testét átjáró ideget.

Még ilyen izgalmat nem éltem át. Úgy éreztem, megőrülök a vágytól, és az őrületünket csak fokozta az, hogy nem használhattam a számat és az átkozott anyatermészet is mostanra időzített.

- Menjünk a fürdőbe - mondta végre. - Én már nem bírom itt tovább - válaszoltam, és egy pillanat alatt ledobtam magamról a bugyimat. Egy perc múlva már a forró zuhany alatt álltunk. A zuhanyfülke falához fordított. - Kicsi vagy - mondta. - Majd lábujjhegyre állok. Megmarkolta a seggemet és hátulról belémhatolt. Együtt kezdtünk mozogni. Annyira éreztem magamban a farkát, mint még soha. Az ajkai a tarkómra tapadtak, a kezei pedig hátulról átölteltek és a melleimbe kapaszkodtak. A vizes csempén támaszkodva karjaim közt lehajtottam a fejem, és ha lehet, még inkább felizgultam a látványtól, amit a két tenyerében feszülő melleim nyújtottak. Sajátomat az övére helyeztem, és már három kéz markolta a testemet, miközben ütemes, vad lökések próbáltak egyre inkább a falhoz préselni. Megfeszült testtel álltam az ostromot, fenekemet a csípőjéhez szorítottam, de a hangomat már nem tudtam visszafogni. Az egész ház fültanúja volt a fürdőszobából hallatszó kéjes nyögéseknek. - Csss! - próbált csitítani, de az ő száját is csak az élvezet közeledtét jelző, idegből jövő nyögés hagyta el. Behajlított térdeit összezárta, kis széket tartva így alám. A puncim olyan kényelmesen csusszant tövig a farkára, mintha egész életünket ebben a pozícióban töltöttük volna. Záróizmaimmal még egy erőteljeset szorítottam a bennem lüktető hímtagon, majd két-három mozdulat után belémélvezett. Imádtam. Megőrültem tőle. Az extázis határán billegtem, miközben testünkre még mindig folyt a forró víz. Percekig lihegtünk még a zuhany alatt, egymásba kapaszkodva.

Címkék: szex víz orális fürdőszoba szeretkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://sargaszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr57867905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Nő (törölt) 2009.02.26. 19:56:42

Sőt...menstruáció alatt kívánom a legjobban a szexet!!! De úgy látom, végül Téged sem zavart...:D:D:D
süti beállítások módosítása